1. ALGEMEEN – DEFINITIES
1.1. In deze Algemene Voorwaarden:
Onder “Klant” wordt verstaan elke natuurlijke of rechtspersoon die met St airportservice een overeenkomst sluit via de website “ST airportservice”, https://www.stairportservice.be, e-mail (stairportservice@gmail.com), of telefoon (+32) 499 71 68 00).
Onder “Diensten” vallen alle diensten die ST airportservice levert.
De “Website” is https://www.stairportservice.be, waarop de diensten van ST airportservice aan klanten worden aangeboden.
“Bestelling” verwijst naar de boeking en aankoop van diensten door de klant via de website, E-mail of telefoon.
De “Cursus” is de door de Klant aangevraagde transportdienst en uitgevoerd door ST airportservice of hun chauffeur(s).
“Chauffeur” vertegenwoordigt de erkende, professionele chauffeurs of dienstverleners die samenwerken met ST airportservice.
“De Partijen” omvatten zowel de klant als de St airportservice gezamenlijk.
1.2. Deze Algemene Voorwaarden bepalen de relatie tussen St airportservice en de Klant en vormen een integraal onderdeel van hun contract.
1.3. Voor elke afwijking van deze Voorwaarden is een speciale overeenkomst vereist, ondertekend door een geautoriseerde vertegenwoordiger van ST airportservice.
1.4. Het plaatsen van een bestelling bij ST airportservice impliceert dat de klant volledig en onvoorwaardelijk akkoord gaat met deze Voorwaarden.
1.5. Indien bij een bestelling/reservatie onjuiste gegevens worden verstrekt, behoudt ST airportservice zich het recht voor de bestelling/reservatie aan te passen en kan zij administratiekosten van min.€ 50,00 in rekening brengen. Deze administratie kost is 85% van het voorheen overeengekomen tarief.
2. DIENSTBESCHRIJVING
ST airportservice biedt een autoverhuurdienst aan met chauffeur voor nationale en internationale transfers, inclusief maar niet beperkt tot reserveringsplatforms, snelle transfers, 24/7 deur-tot-deur diensten, VIP- en groepstransfers, en shuttles voor toerisme en professionele doeleinden.
3. SLUITING VAN HET CONTRACT
3.1. Een contract wordt geacht tot stand te zijn gekomen na de schriftelijke orderbevestiging van de klant.
3.2. Bestellingen die via telefoon of elektronische berichten (bvb via email) worden bevestigd, hebben dezelfde juridische waarde als bestellingen die via de Website of Applicatie worden geplaatst.
3.3. De klant garandeert de juistheid van de aan ST airportservice verstrekte informatie en de naleving van de privacywetgeving.
3.4. Klanten zijn verantwoordelijk voor het beveiligen van hun gebruikersnamen en wachtwoorden voor toegang tot de dienst.
3.5. De Klant moet zich bij het gebruik van alle diensten houden aan alle relevante wet- en regelgevingen en moet handelingen vermijden die de reputatie van ST airportservice kunnen schaden.
3.6. ST airportservice kan dienstverlening weigeren op basis van niet-naleving vand eze wet- en regelgevingen, ongepast gedrag of betalingsproblemen.
4. RESERVERINGEN – ANNULERINGEN
4.1. Reserveren kan 24/7 via de Website of door te bellen naar (+32) 499 71 68 00.
4.2. Indien mogelijk dienen reserveringen minimaal 6 uur van tevoren worden gemaakt.
4.3. Luchthavenorders vereisen specifieke vlucht- en terminalinformatie. ST airportservice is niet aansprakelijk voor de door de klant onjuist verstrekte vluchtgegevens.
4.4. Met vooruitbestellingen kan de klant diensten boeken vóór de vertrektijd en -datum.
4.5. Onmiddellijke/spoedbestellingen zijn afhankelijk van beschikbaarheid en bevestiging door ST airportservice.
4.6. Boekingsaanvragen worden als voorlopig beschouwd totdat ze door Stairport Service zijn bevestigd.
4.7. Voor wijzigingen en annuleringen van reserveringen gelden de specifieke voorwaarden die hierin worden beschreven.
5. BETALINGEN – PRIJS
5.1. Prijzen worden vastgesteld volgens de tarieven vermeld op de Website en Applicatie, inclusief BTW tenzij anders vermeld.
5.2. Betalingen zijn veilig en dienen elektronisch of contant rechtstreeks aan de Chauffeurs worden gedaan bij vertrek.
5.3. Voor bevestigde bestellingen/diensten is volledige betaling vereist.
5.4. Prijsaanpassingen kunnen optreden als gevolg van wijzigingen in de servicedetails of aanzienlijke variaties in de brandstofprijzen.
5.5. Bijkomende diensten die buiten de reikwijdte van de bevestigde Order worden uitgevoerd, worden in rekening gebracht volgens de vastgelegde tarieven van ST airportservice.
6. ONDERSTEUND
6.1. De Klant moet zich bij aankomst van het voertuig bij de Bestuurder melden.
6.2. ST airportservice behoudt zich het recht voor om een voertuig of bestuurder indien nodig te vervangen.
7. REISTIJD
7.1. Reistijdschattingen worden uitsluitend ter informatie verstrekt en zijn niet contractueel.
8. VERANTWOORDELIJKHEID VAN DE KLANT
8.1. Klanten moeten chauffeurs en personeel respectvol behandelen en voldoen aan alle wettelijke en veiligheidsvoorschriften.
9. KLACHTEN – ANNULERINGEN
9.1. Klachten dienen binnen twee dagen na uitvoering van de dienstverlening aan ST airportservice te worden gemeld.
10. VERWERKING VAN PERSOONLIJKE GEGEVENS – VERTROUWELIJKHEID
10.1. ST airportservice verwerkt persoonsgegevens in overeenstemming met de privacywetgeving (GDPR), waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), voor doeleinden als klantenbeheer, orderuitvoering, promoties en serviceverbetering.
10.2. De verzamelde persoonsgegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld. Stairport Service gebruikt deze gegevens voor de administratie en uitvoering van bestellingen van klanten, maar ook voor marketing- en kwaliteitscontroledoeleinden.
10.3. Klanten hebben het recht op toegang, rectificatie, verwijdering of beperking van de verwerking van hun persoonsgegevens. Aanvragen kunnen gedaan worden via e-mail naar stairportservice@gmail.com.
10.4. Gegevens worden maximaal tien jaar na het einde van de contractuele relatie bewaard, of volgens de bewaartermijnen van specifieke gegevenscategorieën.
10.5. Klantgegevens kunnen worden gedeeld met aan ST airportservice gelieerde ondernemingen of derde partijen die namens ST airportservice optreden, binnen de noodzakelijke reikwijdte voor de dienstverlening of zoals vereist door de wet.
10.6. Met toestemming van de Klant kunnen telefoongesprekken tussen de Partijen worden opgenomen voor bewijs van transacties, kwaliteitscontrole en opleiding van het personeel.
10.7. De Klant gaat ermee akkoord de vertrouwelijkheid van gevoelige informatie te beschermen en deze niet openbaar te maken zonder de uitdrukkelijke toestemming van ST airportservice.
11. INTELLECTUEEL EIGENDOM
11.1. Alle elementen van de website en applicatie, inclusief afbeeldingen, tekst en logo’s, zijn het exclusieve eigendom van ST airportservice.
11.2. Het is de Klant verboden om zonder uitdrukkelijke toestemming afgeleide werken van het intellectuele eigendom van ST airportservice te kopiëren, wijzigen, distribueren of creëren.
11.3. Ongeoorloofd gebruik van het intellectuele eigendom van ST airportservice kan leiden tot juridische stappen.
12. WIJZIGINGEN IN ALGEMENE VOORWAARDEN
12.1. ST airportservice behoudt zich het recht voor om deze Algemene Voorwaarden op elk moment te wijzigen door een nieuwe versie op haar Website en Applicatie te plaatsen.
12.2. De Algemene Voorwaarden die van kracht zijn op het moment dat de service wordt gebruikt, zijn van toepassing.
13. GESCHILLEN
13.1. ST airportservice verbindt zich ertoe eventuele problemen rechtstreeks met de Klant aan te pakken en op te lossen.
13.2. Op deze Algemene Voorwaarden is het Belgisch recht van toepassing.
13.3. Alle geschillen die voortvloeien uit deze Algemene Voorwaarden vallen onder de exclusieve jurisdictie van de Nederlandstalige rechtbanken van België.